Friday, December 31, 2010

hapPy n3W yeAr 2011..

pong pang pong pong.. what's that?? owh yeah a happy new year..wait2x..still in 2010..huhu..
pejam celik pejam celik..jap lg,dlm beberape minit je..dh nk msk 2011..wow..mcm x caye je plak en..yela..rase nye baru semalam aku habis SPM..hehe.. badget muda je..hoho..owh 2010 bnyk beri makne gak kat diri aku ni..mane x nye..bulan 3, 2010 je dh bg sweet moment kt aku..bila mane aku dpt 6A dlm SPM..even aku bnyak main2 dulu..tp ALHAMDULILLAH aku dpt jgk y t'baik..2010 jgk memberi pengalaman indah buat aku..bila tanggal 26/6 aku ditawarkan belajar di UiTM Melaka..even ape y aku cita2kn untuk sambung belajar kt sarawak x kesampaian..aku redho je..sbb aku thu ada hikmah nape aku x kesane..sebab........aku......sayang mama.....heheh..alang2x dah nak msk 2011 ni.. i want to wish something 4 myself.. nk wat azam baru 4 this year..hehe

  1. aku harap thn 2011 ni aku bole pertingkat kn lg pointer aku dr 3.33 kpd more than that..kalo bole la,aku nk dpt kn DEKAN..INSYAALLAH..amin..so,cz of that i must to study hard start from.......from start class la..grr..x nk men2 dh mcm last sem..(x men2 pon act,just usaha kurang..so pointer pon kurang la kn)..
  2. aku nk jadi anak & wanita y solehah..(mcm hard je bunyi nye..)insyaALLAH bole..amin..
  3. i want to built my self confident..
em maybe that's all untok tahun ni..x nk target bnyak2..tkot x t'capai..hanye mampu berusaha & b'doa..amin..
welcome 2011~
semoga ko bermakne bagiku..
good bye 2010~
kenangan mu x ku lupa..even pahit or manis

No comments:

Post a Comment